piątek, 17 stycznia 2014

Prolog

Miałam wszystko. Rodzinę, przyjaciół, chłopaka. To było cudowne. Życie idealne..do czasu. Rodzice się rozwiedli i każde poszło w swoją stronę. Śmieszne.. zapomnieli, że mają dziecko. Przyjaciele gdzieś zniknęli gdy najbardziej ich potrzebowałam. Ale zawsze był on. Nigdy o mnie nie zapominał, nie znikał. Był wtedy gdy go potrzebowałam. Do czasu..
Jednego dnia straciłam wszystko. Bo on był moim wszystkim. Kiedyś trzeba iść do przodu tak?
Jakoś mi się udało. Szczęśliwa może i nie byłam. Ale kto w mojej sytuacji potrafiłby być? Jednakże żyłam sobie jakoś w tym swoim świecie nikomu nie zawadzając. Szkoła, dom, nauka, klub. No ale czego więcej wymagać od przeciętnej nastolatki? Wszystko było tak idealnie poukładane aż pojawił się on.
Kurwa! Człowiek przyszedł nie wiadomo skąd i wywrócił moje życie do góry nogami. Dlaczego?! Lepiej żyć z nieświadomością czy raczej znać całą prawdę? 
Sama nie wiem co byłoby dla mnie lepsze.
Pewnie mnie nie rozumiecie. Zastanawiacie się o co w tym wszystkim może chodzić, co przed wami ukrywam. Ja sama nie wiem, liczę,  że może w końcu zrozumiem co się stało i o co w tym wszystkim chodzi.
Przeciętna nastolatka - tak. Z nie przeciętnymi problemami - zdecydowanie.
Musicie jeszcze wiedzieć, że mam pecha w życiu. Poczynając od wpadania na wszystko co duże i widoczne kończąc na... A z resztą! Sami się przekonacie.
___________________________________________
Dobra. Nie liczę, że ktokolwiek przeczyta prolog...Ale jeśli znalazłaby się taka osoba chciałabym, żeby napisała mi w komentarzu czy to jest znośne. Przygotowałam 3 rozdziały ale zapomniałam o prologu - ja i mój ogar. Jeśli kogoś to zainteresuje to o 20 pojawi się 1 rozdział :3

4 komentarze:

  1. Przeczytałam kawałek rozdziału i prolog, masz trochę za mało opisów, a za dużo dialogów. Wyłącz kod obrazkowy, bo zniechęca do komentowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne <3 Ten prolog jest taki tajemniczy...Nie mogę się doczekać kolejnych rozdziałów <3 Genialnie piszesz :)
    Zapraszam :3 nevertoolate19.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. No no nieźle :)
    Podoba mi się to w jaki sposób piszesz .. wciągasz w te swoje opowieści :)
    Jednak żeby nie było tak słodko to zwróć uwagę na słowa których używasz.
    Najlepiej żeby nic się nie powtarzało .. więc zastąp innym słowem dany wyraz a lepiej będzie nam czytać Twoje dzieło :)
    w prologu razi mnie powtórzone sformułowanie ,, do czasu'' na początku pasuje idealnie,ale za drugim razem można śmiało zastąpić czymś innym :)
    Jednak oceniam pozytywnie i zabieram się za czytanie rozdziałów.

    OdpowiedzUsuń